Repository logo
 
Loading...
Thumbnail Image
Publication

Dior: Luxury brand e design gráfico : um estudo de caso

Use this identifier to reference this record.
Name:Description:Size:Format: 
Luxury_Brand_POLO.pdf448.53 KBAdobe PDF Download

Advisor(s)

Abstract(s)

Este estudo de caso tem como objetivo apresentar a relação entre a marca Christian Dior e o design gráfico. Para que seja realizado esse estudo é necessário apresentar um breve histórico da marca, sua posição atual no mercado e a importância de sua identidade e aparência em sua expressão e comunicação.
Abstract: This case study has as objective to present the relation enters the brand Christian Dior and the graphic design. So for this study is necessary to present a historical of the brand, its current position in the market and the importance of its identity and appearance in its expression and communication.

Description

Keywords

Design gráfico Marca Luxury brand Graphic design Brand

Pedagogical Context

Citation

POLO, C. (2011) - Dior : luxury brand e design gráfico : um estudo de caso. Convergências : Revista de Investigação e Ensino das Artes. ISSN 1646-9054. N.º 8.

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue