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Advisor(s)
Abstract(s)
No presente artigo, descrevem-se aspectos de construção e
remodelagem de serviços em Educação e Saúde, a partir da concepção da
marca “VEMFAZER!”, adotada pelo Serviço Social da Indústria do Estado
de Santa Catarina – SESI/SC. Em síntese, os desdobramentos informativos comunica
tivos da marca são aqui apresentados e discutidos,
considerando-se aspectos comunicacionais, arquitetônicos e didáticos.
ABSTRACT : This article describes aspects of construction and remodeling of services in Education and Health, based on the design of the brand "VEMFAZER!", Adopted by the Social Service of Industry of the State of Santa Catarina - SESI / SC. In summary, informative-communicative developments of the brand are presented and discussed here, considering communication, architectural and didactic aspects.
ABSTRACT : This article describes aspects of construction and remodeling of services in Education and Health, based on the design of the brand "VEMFAZER!", Adopted by the Social Service of Industry of the State of Santa Catarina - SESI / SC. In summary, informative-communicative developments of the brand are presented and discussed here, considering communication, architectural and didactic aspects.
Description
Keywords
Brand communication Design Social service industry Comunicação de marca Serviço social da indústria
Citation
SILVA JÚNIOR, José Elias da ; SOUSA, Richard Perassi Luiz de (2019) - A influência do branding nos serviços sociais industriais. Convergências : Revista de Investigação e Ensino das Artes. ISSN 1646 - 9054. Vol. XII, nº 23, p. 1-5.
Publisher
IPCB. ESART