Repository logo
 
Loading...
Thumbnail Image
Publication

Definição, gestão e desenho da marca

Use this identifier to reference this record.
Name:Description:Size:Format: 
BrandTrendsJournal.pdf1.31 MBAdobe PDF Download

Advisor(s)

Abstract(s)

Trata-se de uma revisão e crítica da literatura especializada, procurando definir o percurso aconselhado para a definição, gestão e desenho de marcas. A literatura indicia o requisito de articulação entre os diversos componentes de identidade, como necessidade da definição da imagem e reputação pretendida como base do desenho e gestão da marca.
This is a review and critique of literature, trying to define the route recommended for the definition, management and brands design. The literature indicates the coordination requirement between the various components of identity, such as the need to define the desired image and reputation as the basis of design and brand management.

Description

Keywords

Branding Marca gráfica Desenho Gestão Design Brand Brand mark Imagem Valores Value

Citation

RAPOSO, D. – Definição, gestão e desenho da marca. Brand Trends Journal [Em Linha] ISSN: 2237-8529. Ano 2 3:3 (Out. 2012) 21:34.

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Publisher

Observatório de Marcas

CC License