Name: | Description: | Size: | Format: | |
---|---|---|---|---|
1.31 MB | Adobe PDF |
Authors
Advisor(s)
Abstract(s)
Trata-se de uma revisão e crítica da literatura
especializada, procurando definir o percurso
aconselhado para a definição, gestão e desenho de
marcas. A literatura indicia o requisito de articulação
entre os diversos componentes de identidade, como
necessidade da definição da imagem e reputação pretendida
como base do desenho e gestão da marca.
This is a review and critique of literature, trying to define the route recommended for the definition, management and brands design. The literature indicates the coordination requirement between the various components of identity, such as the need to define the desired image and reputation as the basis of design and brand management.
This is a review and critique of literature, trying to define the route recommended for the definition, management and brands design. The literature indicates the coordination requirement between the various components of identity, such as the need to define the desired image and reputation as the basis of design and brand management.
Description
Keywords
Branding Marca gráfica Desenho Gestão Design Brand Brand mark Imagem Valores Value
Citation
RAPOSO, D. – Definição, gestão e desenho da marca. Brand Trends Journal [Em Linha] ISSN: 2237-8529. Ano 2 3:3 (Out. 2012) 21:34.
Publisher
Observatório de Marcas